فراخوان ارسال مقالات به چهارمین کنفرانس ملی ژئومکانیک نفت (نوآوری و فناوری)




 
 

به اطلاع می رساند انجمن ژئومکانیک نفت ایران با همکاری پژوهشکده بهره وری صنعت نفت، "چهارمین کنفرانس ملی ژئومکانیک نفت" را در تاریخ 11 الی 13 بهمن ماه سال جاری، در محل دانشکده مهندسی عمران دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی برگزار خواهد کرد.

امروزه نقش ژئومکانیک در حوزه‌های مختلف صنعت از استحصال آب های ژرف تا استحصال نفت و گاز نظیر مسائل مرتبط با حفاری، کاهش هزینه‌های جاری و افزایش راندمان تولید در فازهای مختلف توسعه میدان‌های نفت و گاز، بهره‌برداری از مخازن نامتعارف و غیره بر فعالان این حوزه پوشیده نیست و می‌توان ادعا کرد در صورت آشنایی کافی متخصصین ذیربط به مباحث ژئومکانیکی بخش قابل توجهی از مشکلات اجرایی در صنعت نفت و گاز کشور قابل حل است.
برگزاری کنفرانس‌های علمی بستر مناسبی جهت تبادل یافته‌های جدید علمی از سوی دانشگاهیان و صنعت‌گران در جهت نیل به هدف حل مسائل و مشکلات موجود در صنعت و نیز افزایش دانش و آگاهی در علوم مختلف و ایجاد بسترهای دانش بنیان برای اجرای عملیاتی پروژه ها است. در این راستا و با استعانت از خداوند متعال، انجمن ژئومکانیک نفت ایران و پژوهشکده بهره‌وری صنعت نفت دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی چهارمین کنفرانس ملی ژئومکانیک نفت ایران را با تکیه بر نوآوری و فناوری برگزار می نمایند.
این همایش پس از برگزاری سه دوره موفق، یکی از رویدادهای مهم ملی ژئومکانیک در حوزه صنایع نفت و گاز و استحصال آب های ژرف کشور بوده و از این‌رو از کلیه اساتید، محققان، صنعتگران، دانشجویان و علاقمندان این حوزه دعوت می‌شود تا با مشارکت فعال و ارسال جدیدترین دستاوردهای علمی خود ما را در برگزاری پربار این کنفرانس یاری نمایند.

تاریخ های مهم:


آخرین مهلت دریافت اصل مقالات: 1401/09/15

اعلام نتایج داوری اصل مقالات: 1401/10/15

اطلاعات تکمیلی : pgc2023.kntu.ac.ir

تعداد بازدید:
454
تاریخ:
1401/08/16
كليه حقوق اين وب سايت متعلق به دانشگاه خواجه نصير الدين طوسي ميباشد.